Καλάθι μου Σύνολο παραγγελίας: € 0.00
0
Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι μου

Σε αυτό το μέρος, δημοσιεύουμε τις απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις σχετικά με τη λειτουργία του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, τους όρους παράδοσης και πληρωμής, καθώς και σχετικά με τα φάρμακα που προσφέρουμε προς πώληση.

Αν έχετε ερωτήσεις ή θέλετε να μάθετε περισσότερα για τα προϊόντα του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, απλά στείλτε ένα μήνυμα στο email μας.

Συχνές ερωτήσεις:

Πώς μπορώ να επισημοποιήσω μια παραγγελία;

Μετά την επιλογή ενός προϊόντος, θα μεταφερθείτε@ στη σελίδα του καλαθιού. Στη συνέχεια, πατήστε το κουμπί "BOX" για να ανοίξει η σελίδα με τη φόρμα παραγγελίας που προστατεύεται από SSL. Όταν καταχωρήσετε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, παρακαλούμε εισάγετε και τη διεύθυνση παράδοσης. Στο τελευταίο βήμα, θα πρέπει να υποδείξετε τη μέθοδο παράδοσης και πληρωμής και να πατήσετε το κουμπί "ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ". Μετά από αυτό, η παραγγελία σας θα διεκπεραιωθεί από την Υπηρεσία Υποστήριξης.

Τι συμβαίνει αφού επισημοποιήσω την παραγγελία μου;

Η παραγγελία σας θα διεκπεραιωθεί. Αφού καταχωρηθεί η πληρωμή στο λογαριασμό μας, η παραγγελία σας θα ετοιμαστεί και θα αποσταλεί εντός 24 ωρών.

Θα λάβετε 3 μηνύματα σχετικά με την παραγγελία σας:

  • Επιβεβαίωση παραγγελίας
  • Επιβεβαίωση εισιτηρίου πληρωμής
  • Επιβεβαίωση αποστολής

Ποιες είναι οι μέθοδοι πληρωμής που δέχεται το κατάστημά σας;

Διαθέτουμε Mastercard, Visa, Carte Bleue, American Express και τραπεζικές μεταφορές. Αφού η πληρωμή εισέλθει στο λογαριασμό σας, η παραγγελία σας θα αποσταλεί εντός 24 ωρών. Λάβετε υπόψη ότι ο χρόνος για την είσοδο μετρητών μπορεί να είναι έως και 3 ημέρες. Σε περίπτωση που η πληρωμή έχει γίνει με τραπεζική κάρτα, η παραγγελία θα αποσταλεί την ίδια ημέρα.

Ποια είναι τα έξοδα και οι όροι παράδοσης;

Στην τιμή περιλαμβάνονται τα έξοδα παράδοσης και τα έσοδα. Εάν η παραγγελία σας επιβεβαιωθεί, θα αποσταλεί εντός 24 ωρών. Η ημερομηνία παράδοσης εξαρτάται από την τοποθεσία σας και την τοποθεσία του προμηθευτή, καθώς και από την έγκαιρη είσπραξη μετρητών. Καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να παραδώσουμε την παραγγελία σας στο κατώφλι σας εντός 4-12 εργάσιμων ημερών, ανάλογα με τον τρόπο παράδοσης.

Δεν επεξεργαζόμαστε τις παραγγελίες το Σαββατοκύριακο και τις εορταστικές ημέρες. Σε περίπτωση που η παραγγελία σας επισημοποιήθηκε μετά τις 3 μ.μ. της Παρασκευής, η ίδια θα διεκπεραιωθεί από το φαρμακείο μόνο τη Δευτέρα.

Ποια είναι η προθεσμία ακύρωσης ή ακύρωσης της παραγγελίας;

Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας πριν αυτή αποσταλεί, γράφοντας μας ένα μήνυμα με θέμα "Ακύρωση" και αναγράφοντας τον αριθμό παραγγελίας. Δεν μπορούμε να ακυρώσουμε την παραγγελία μετά την παράδοσή της.

Ποια είναι η πολιτική σας για την ασφάλεια και την εμπιστευτικότητα;

Η προστασία των προσωπικών σας δεδομένων αποτελεί πολύ σημαντική προτεραιότητά μας χωρίς καμία εξαίρεση. Η ηλεκτρονική φόρμα παραγγελίας μας υποστηρίζεται από το πιο σύγχρονο και ασφαλές σύστημα κρυπτογράφησης με βάση το SSL (Secure Sockets Layer) 256 bites. Όλα τα προσωπικά δεδομένα καθώς και τα στοιχεία της τραπεζικής κάρτας αποστέλλονται με μέγιστη προστασία και ασφάλεια. Επίσης, το σύστημά μας προστατεύεται από απάτες με τραπεζικές κάρτες. Οι πληροφορίες σχετικά με τα άτομα που χρησιμοποιούν με δόλο τις τραπεζικές κάρτες θα διαβιβάζονται αμέσως στις αρχές.

Ποιοι είναι οι κανόνες για την αποστολή μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου;

Πολλές φορές οι πελάτες δεν λαμβάνουν τα μηνύματα επιβεβαίωσης ή τα ηλεκτρονικά μηνύματα. Κατά κανόνα, αυτό συμβαίνει επειδή το email τους τα μπλοκάρει. Παρακάτω περιγράφονται 2 εναλλακτικές λύσεις για την επίλυση αυτού του προβλήματος. Εάν χρειάζεστε βοήθεια, καλέστε την Υπηρεσία Υποστήριξης.

Αυτός ο τρόπος